پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120068
قطع پيامک‌هاي انبوه همراه اول
تاریخ انتشار : 1393/10/14 14:50:44
نمایش : 1146
اختلال گسترده در پيامک‌هاي انبوه همراه اول طي روز گذشته و قطع کامل از امروز در حالي رخ داده که اين اپراتور نه تنها زمان شروع اختلال را اطلاع‌رساني نکرده بلکه زماني نيز براي رفع آن اعلام نمي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرويس پيامک انبوه همراه اول از روز شنبه با اختلال گسترده در ارسال و دريافت پيامک همراه بود و از امروز نيز به طور کامل اين سرويس متوقف شده است.

پيش از اين نيز در ماه‌هاي گذشته شاهد اختلال‌هاي وسيعي در پيامک انبوه اين اپراتور بوديم که پاسخ مشخصي نيز درباره آن اعلام نشد و همچنان کيفيت سرويس پيامک انبوه با مشکلات بسياري مواجه بود.

درباره اختلال اخير ، اپراتور مگفا در پاسخ به پيگيري فارس اعلام کرد: از روزگذشته شبکه همراه اول براي ارسال و دريافت اختلال دارد، اما شبکه اپراتورهاي ايرانسل و رايتل برقرار است.

همراه اول که البته درباره آغاز اين اختلال اطلاع‌رساني نکرده بود، در پاسخ به پيگيري‌هاي فارس مي‌گويد: از روز گذشته به دليل به روز‌رساني نرم‌افزاري در تجهيزات ارسال پيامک انبوه، اختلال ايجاد شده و فعلا به همين دليل ارسال پيامک انبوه متوقف شده است.

اين اپراتور البته مي‌گويد که اختلال مربوط به مشترکان عادي نيست اما درباره زمان پايان به‌روز رساني و رفع اختلال پيامک انبوه هم پاسخ مشخصي نمي‌دهد.

افت کيفيت سرويس پيامک انبوه تنها چند روز پس از آن به اوج خود رسيد که در ابتداي ماه جاري شرکت هاي ارائه دهنده خدمات پيامکي انبوه و تعاملي، از افزايش ۳۰ درصدي تعرفه پيامک‌هاي انبوه همراه اول خبر دادند.

در پي اين اعلام، همراه اول اعلام کرد: همراه اول تخفيف ۲۰ تا ۲۵ درصدي نرخ پيامک انبوه را براي شرکت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات پيامکي انبوه و تعاملي حذف کرده و از اول دي‌ماه تعرفه را طبق قيمت پايه مصوب کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات (۸۹ ريال فارسي و ۲۲۲ ريال انگليسي) محاسبه مي‌کند.

همراه اول در حالي به صراحت صحبت از افزايش تعرفه پيامک انبوه مي‌کند که سريال اختلال‌هاي گسترده پيامک‌هاي انبوه اين اپراتور ادامه دارد. مسئولان بخش پيامک انبوه رسانه‌هاي خبري با اشاره به اينکه به طور ميانگين در هر ماه ۲ روز اختلال را در ارسال پيامک انبوه تجربه کرده‌اند، مي‌گويند که حتي در صورت نياز به‌روز رساني نرم‌افزاري يا سخت‌افزاري بايد اطلاع‌رساني درباره آن صورت گيرد تا جريان اطلاع‌رساني پيامکي به ناگاه مختل و يا مسدود نشود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html